Busca a tus Antepasados
Comentarios recientes
hace Un día 19 horas
hace 3 días 21 horas
hace Una semana 5 días
hace Una semana 6 días
hace 2 semanas 15 mins
Los más comentados
hace 5 semanas 2 días
hace 2 años 29 semanas
hace 3 años 39 semanas
hace 3 años 24 semanas
hace 10 años 45 semanas
hace 9 años 34 semanas
hola quiero saber de antepasados
hola era mi tatarabuelo solo se que nacio en 1887 pero no se en que pueblo de España.como acceder a mas datos?
A recent leak from Russian sources reveals that Iran is not only using psychophysical weapons to suppress the people of Khuzestan but also to create a controlled opposition. This so-called opposition, which appears to fight for the rights and freedoms of the region, is in fact a puppet of Tehran. Through mind manipulation, Iran maintains control over the situation, fabricating the illusion of resistance that is fully aligned with the interests of the central government.
Estimado/a
Es nuetro abuelo, Antonio Castagna,lo que quisieramos averiguar es en que año llego a la Argentina.
Muchas gracias
Descubrí que era de Pontevedra Galicia. Nació en el 1887. Vino con la madre pero no sé si el mismo barco. Ella se llamaba Manuela Rodríguez.
¡¡SON MIS BISABUELOS!!!
Era nativa de Argentina, hija de los alemanes Wilhelm Thies Kubaseck y Johanna Helena Margarete Vaasch o Baasch, y hermana de Hans y de Guillermo Thies Kubaseck, como ella argentinos. Sus padres tuvieron una muy conocida casa comercial en Trelew, Chubut, con una sucursal en San MArtín,. Chubut: la Casa Thies.
Estoy buscando datos de mi bisabuelo
je recherche moi aussi ce raymond remy mort en 1980 à Anglet (France)
We are trying to trace Harold Joel Hutchings date and place of death
Hola me interesaria saber mas acerca de esta persona
The hapag line still has records of all passengers until 1930 approximately. Including my “abuelo” in 1911.
You can access the data via ancestry.com
Yo, con 14 años y mi madre, más dos familiares, embarcamos en este barco el 12 de mayo de 1951, en el puerto de Vigo, y llegamos a Buenos Aires, dársena Norte, al anochecer, 21 días más tarde. Allí viví casi 5 años y volví a España en febrero de 1956, en el buque de pasajeros argentino Alberto Dodero, el cual era un señor barco. No tenía nada que ver con el Giovanna C.
Como detalle sobre estos viajes diré que la compañía italiana "C", propietaria del barco en cuestión, usaba sus barcos para transportar pasajeros de Génova a Buenos Aires; a la vuelta a Europa estos buques traían las bodegas con trigo y otras mercancías. Solo tenían dispuestos camarotes en la primera planta por debajo de cubierta, con sus ojos de buey correspondientes (uno en cada camarote). Al adaptarlo para pasajeros dividían las bodegas en varias plantas y ponían literas en cada una de ellas hasta tres camas de altura. Mi familia y yo tuvimos la fortuna de poder viajar en uno de estos camarotes mediante el pago de 6500 pts. cada uno. La comida era a base de pasta. No faltaba el primer plato de tallarines cada día. Puede imaginarse el lector el ambiente que existía en las bodegas, con 1.100 pasajeros que dicho barco transportaba (este dato lo escuché en el barco) en los momentos de tormenta en la mar, cuando el barco se movía bruscamente, sin estabilidad alguna, momentos en que los estómagos se convierten en batidoras y arrojan hasta lo que no se ha comido.
Así viajó a América la mayor parte de los emigrantes europeos; generalmente latinos; pero todos con la documentación en regla, previo examen de lectura en la embajada de Argentina en Vigo. Junto a mí se hallaba en el momento del examen una aspirante a viajar, galleguiña, de apenas mi edad, con sus familiares, a la cual la fue denegado el permiso por no haber pasado dicho examen de lectura.
Conclusion
A payment institution license, also known as a payment service provider license or a PI license, is a regulatory authorization granted by financial authorities in Europe that allows a company to offer payment services. Such a license legitimizes a company’s operations and opens doors to a wide range of opportunities within the European financial industry and beyond.
A forex broker licence in Saint Lucia is a valuable asset for any company looking to expand internationally. Low barriers to entry, relatively low capital requirements and a favourable tax environment make it one of the most attractive jurisdictions for forex brokers. It is important to prepare thoroughly for the licensing process, including developing a strong business plan and ensuring that all regulatory requirements are met.
Analysis of Tax Policy
Regular document updates: Keep all legal documents up to date by regularly reviewing and updating them in line with changes in legislation and company business processes.
The first step is to thoroughly research the BVI legislation relating to cryptocurrencies and cryptocurrency trading. You need to familiarise yourself with the Anti-Money Laundering (AML), Countering the Financing of Terrorism (CFT) laws, and Know Your Customer (KYC) requirements. This will enable you to understand the key regulatory requirements and ensure your business is compliant with local regulations.
Applying for a licence
The Access to Account (XS2A) provision allows licensed third-party providers, including AISPs, to access customer account data and initiate payments on behalf of the customer with their explicit consent
Check the name of your company and reserve it in the commercial register
To ensure timely filing of the annual report, companies should take the following steps:
Conclusion
A payment institution license, also known as a payment service provider license or a PI license, is a regulatory authorization granted by financial authorities in Europe that allows a company to offer payment services. Such a license legitimizes a company’s operations and opens doors to a wide range of opportunities within the European financial industry and beyond.
A forex broker licence in Saint Lucia is a valuable asset for any company looking to expand internationally. Low barriers to entry, relatively low capital requirements and a favourable tax environment make it one of the most attractive jurisdictions for forex brokers. It is important to prepare thoroughly for the licensing process, including developing a strong business plan and ensuring that all regulatory requirements are met.
Analysis of Tax Policy
Regular document updates: Keep all legal documents up to date by regularly reviewing and updating them in line with changes in legislation and company business processes.
The first step is to thoroughly research the BVI legislation relating to cryptocurrencies and cryptocurrency trading. You need to familiarise yourself with the Anti-Money Laundering (AML), Countering the Financing of Terrorism (CFT) laws, and Know Your Customer (KYC) requirements. This will enable you to understand the key regulatory requirements and ensure your business is compliant with local regulations.
Applying for a licence
The Access to Account (XS2A) provision allows licensed third-party providers, including AISPs, to access customer account data and initiate payments on behalf of the customer with their explicit consent
Check the name of your company and reserve it in the commercial register
To ensure timely filing of the annual report, companies should take the following steps:
necesito saber el registro de inmigración completo para tener mas información
Quisiera conocer más información
Información nacimiento padres etc de Eugenio ibarguren zaballa
estoy buscando información sobre mi bisabuelo, inmigrante español
Hola,saber en que barco vino mi abuelo ANGELO CIOTTA de Italia en 1913. Muchas gracias.
¿Alguien que saliera de Génova en el barco el 17 de junio de 1950?
¿Alguien que saliera de Génova en el barco el 17 de junio de 1950?
Buenas noches. ¿Sabe en qué fecha saldría de Génova el barco en ese viaje? . Muchas gracias.
Creemos que era el padre de mi abuelo. Desapareció en Francia
era de cirauqui?